REKLAMA
Znaleziono 4353 wyników
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln mkw. GLA. Na koniec czerwca 2023 r., po uruchomieniu 12 nowych i 6 rozbudowach obiektów, łącznie przybyło 149 tys. mkw. GLA, a w budowie jest kolejne 221 tys. mkw. GLA z terminem otwarcia w 2023 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło na koniec I półrocza 347 mkw. na 1000 mieszkańców.
Galeria Sekunda Jędrzejów zostanie rozbudowanaartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Sekunda Jędrzejów zostanie rozbudowana
Oferta jędrzejowskiej Galerii Sekunda zostanie poszerzona o kolejne sklepy znanych marek, które rozpoczną działalność w dobudowanym Parku Handlowym Sekunda. Łącznie powstanie dodatkowe ok. 10 000 mkw. dodatkowej powierzchni najmu.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Zgorzelec] Zgorzelec Plaza
Zgorzelec, Pieńsk
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
firma
Pokaż firmę
Sprzątanie Serwis Plus – Sprzątanie Zakładów Spożywczych | Galerii Handlowych | Biur Warszawa
Warszawa, ul. Fryderyka Chopina 7 8
[mazowieckie] Otwarcie Galerii Bursztynowej – największego obiektu handlowego w Ostrołęceartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Otwarcie Galerii Bursztynowej – największego obiektu handlowego w Ostrołęce
29 maja 2014 r. otwarta zostanie Galeria Bursztynowa, największe w Ostrołęce i w promieniu 110 km, n...
[Bydgoszcz] Galeria Pomorska: rok pod znakiem wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Galeria Pomorska: rok pod znakiem wzrostu
12 miesięcy po zakończeniu rozbudowy Galeria Pomorska w Bydgoszczy może mówić o sukcesie. W tym czas...
Centrum handlowe Galardia w Starachowicach zostało sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Galardia w Starachowicach zostało sprzedane
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Starachowickie CH Galardia, inwestycja wybudowana przez Stage Capital oraz Sierra Balmain, zmieniło właściciela. Zostało nim Future Estate. Umowę finalizującą transakcję podpisano 26 września 2024 r. Wyłącznym agentem doradzającym sprzedającemu w procesie był Avison Young.
Centrum handlowe Witawa w Gdyni wystawione na sprzedaż przez komornikaartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Witawa w Gdyni wystawione na sprzedaż przez komornika
Szykuje się kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Tym razem dotyczyć będzie obiektu handlowego położonego na północy Polski, w Gdyni. Centrum handlowe Witawa od dłuższego czasu zmagało się z różnego rodzaju problemami.
PSNPH: podatki i ubezpieczenia nieruchomości powinien pokrywać ich właścicielartykuł
Pokaż artykuł
PSNPH: podatki i ubezpieczenia nieruchomości powinien pokrywać ich właściciel
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) zwraca uwagę, że najemcy nie powinni pokrywać kosztów ubezpieczenia centrów handlowych – to obowiązek pozostający wyłącznie po stronie właścicieli obiektów.
[Lubin] Galeria "Cuprum Arena"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lubin] Galeria "Cuprum Arena"
Lubin
Polski rynek retail przyciąga inwestorów. Trzy duże transakcje za blisko 600 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek retail przyciąga inwestorów. Trzy duże transakcje za blisko 600 mln euro
W zeszłym tygodniu ogłoszono kilka transakcji o imponującej skali w sektorze handlowym w Polsce. To przede wszystkim sprzedaż za około 300 mln euro 36 parków handlowych należących do Trei Real Estate na rzecz joint venture, w którego skład wchodzą Ares Management Corporation oraz debiutujący na polskim rynku Slate Asset Management. PwC uczestniczyło w transakcji jako doradca kupującego.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 roku
W pierwszym kwartale 2022 roku do użytkowania oddane zostało zaledwie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. Liczba ta obejmuje trzy nowe obiekty i jedną rozbudowę centrum handlowego. Ponad 65% obiektów będących w budowie to parki handlowe. Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1% i 9,6% w porównaniu do lutego i marca 2021 roku – wynika z najnowszego raportu "Marketbeat. Rynek powierzchni handlowych – I kw. 2022 r." – przygotowanego przez Cushman & Wakefield.
N-Park w Tarnobrzegu w pełni skomercjalizowany. Wkrótce otwarcieartykuł
Pokaż artykuł
N-Park w Tarnobrzegu w pełni skomercjalizowany. Wkrótce otwarcie
N-Park w Tarnobrzegu – największy obiekt w portfolio Napollo, jest już w 100% skomercjalizowany. Otwarcie obiektu o powierzchni prawie 23 000 mkw. GLA planowane jest na październik.
Malezyjska sieć MR. DIY. otworzy w tym roku pierwsze cztery sklepy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Malezyjska sieć MR. DIY. otworzy w tym roku pierwsze cztery sklepy w Polsce
Kolejna duża, zagraniczna sieć handlowa wchodzi do Polski. Malezyjska sieć MR. DIY. z asortymentem dla domu szykuje się do otwarcia pierwszych sklepów na naszym rynku. Firma planuje zatrudnić do 1000 osób w ciągu pierwszych trzech lat działalności. Nowe etaty będą dotyczyć zarówno pracy w sklepach, jak i w magazynach oraz biurach administracyjnych. Dzięki wejściu do Polski, MR. DIY. rozszerzy swój globalny zasięg do 13 krajów.
Ruszył pierwszy etap rozbudowy Centrum Handlowego Piekary w Legnicyartykuł
Pokaż artykuł
Ruszył pierwszy etap rozbudowy Centrum Handlowego Piekary w Legnicy
Carrefour Polska rozpoczął kolejną inwestycję związaną z rozbudową i remodellingiem portfela swoich obiektów. Obecnie trwa pierwszy etap modernizacji Centrum Handlowego Piekary w Legnicy. Przebudowany zostanie hipermarket. Na wydzielonej przestrzeni ok. 2700 mkw. powstałej w galerii handlowej, pojawią się dwa nowe sklepy oraz fitness klub. Sieć planuje dalsze inwestycje w rozwój oferty tego obiektu.
[małopolskie] Galeria Tarnovia notuje najwyższą odwiedzalność w historiiartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Galeria Tarnovia notuje najwyższą odwiedzalność w historii
Wyniki footfall tarnowskiego centrum handlowego szybują w górę od dłuższego czasu, osiągając obecnie...
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]artykuł
Pokaż artykuł
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]
W trzecim kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10% rdr. Natomiast częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki. Skróceniu uległ przeciętny czas trwania wizyty – o 18 sekund, a także średni łączny czas pobytu w placówce – o ponad 5 minut.
Jedenasty N-Park polskiej firmy Napollo otwiera się w Olkuszuartykuł
Pokaż artykuł
Jedenasty N-Park polskiej firmy Napollo otwiera się w Olkuszu
Polska firma Napollo otwiera kolejny nowy park handlowy w Polsce. Tym razem w województwie małopolskim, w ponad 35-tysięcznym Olkuszu. To jeden z największych parków handlowych w portfolio tej spółki.
REKLAMA